Lucie Kostková - Customer Support Specialist

Lucie KostkováPři své práci pro společnost Tieto dostala Lucka už dvakrát příležitost pracovně vycestovat za hranice republiky, a to hned až za „velkou louži“, do Spojených států amerických. Cílem cesty bylo v obou případech malé městečko Ware ve státě Massachusetts, kde sídlí společnost Kanzaki Speciality Papers a kde se Lucka podílela na realizaci projektu Kanzaki TIPS Sales/MES. "Mým úkolem bylo podílet se na úspěšné implementaci našeho produktu u zákazníka a navázat dobré vztahy pro následný zákaznický servis," říká na úvod Lucie Kostková. Přečtěte si její povídání o vtipné služební cestě. 

"Loňská zima za oceánem byla – na rozdíl od České republiky – dlouhá a studená. Nula v dlouhodobé předpovědi počasí sice nevypadala nijak hrozivě, ale jen do chvíle, než jsme si uvědomili, že není udávána ve stupních Celsia, ale ve Fahrenheitech. Kolegům se ovšem podařilo zapotit se i v těch mínus 18 stupních Celsia, když před zahájením své prezentace poprosili zákazníka, zda by mohli dostat k dispozici videoprojektor, v britské angličtině nazývaný „beamer“. K velkému překvapení všech se jim dostalo rezolutní záporné odpovědi. Kolegové se snažili zákazníkovi, váženému panu řediteli papírny, vysvětlit, že bez „beameru“ nemohou svou prezentaci přednést. Pana ředitele však tato slova neobměkčila. Naštěstí ale netrvalo dlouho, než se vysvětlilo, že v americké angličtině je „beamer“ slangový výraz pro BMW, a vše dobře dopadlo. Přes tyto drobné komplikace pro mne byly obě služební cesty velkou zkušeností – pracovní i osobní. Ve zcela odlišném kulturním prostředí má člověk lepší šanci zjistit, zda a jak obstojí. Výlet do New Yorku, který byl vzdálen méně než tři hodiny jízdy autem, byl velmi příjemnou tečkou za celou cestou."

Lucie Kostková

Share